Przestrzeń relaksu Villeroy & Boch – nowa odsłona kampanii Bathroom Poetry


Dobry design sprzyja dobremu samopoczuciu – przekonuje niemiecki projektant Oliver Schweizer w najnowszej odsłonie kampanii Bathroom Poetry. I nie może się mylić, bo jego ostatnia kolekcja dla Villeroy & Boch zdobyła jedną z najważniejszych nagród w dziedzinie wzornictwa – Red Dot Design Award 2016.
W tegorocznej kampanii Bathroom Poetry Villeroy & Boch prezentuje sylwetki współpracujących z marką projektantów i pokazuje ich spojrzenia na wzornictwo. Bohaterem najnowszej odsłony cyklu jest niemiecki twórca Oliver Schweizer, z którym Villeroy & Boch pracuje już od ponad dwóch dekad. Projektant z sukcesem potrafi łączyć codzienność z estetyką. Ma to swoje odzwierciedlenie nie tylko w jego kolekcjach, lecz także w licznych międzynarodowych nagrodach za design. W tym roku zaprojektowana przez niego kolekcja Legato otrzymała jedną z najważniejszych nagród w dziedzinie wzornictwa – Red Dot Design Award 2016.
Kolekcja Legato jest wyrazem zamiłowania projektanta do dużych powierzchni. Jej istotą są proporcje – proste linie ceramiki w połączeniu z purystycznymi meblami nadają łazience stylowy i elegancki wygląd. Projektant poprzez charakterystycznie ścięte krawędzie tworzy ciekawy kontrast optyczny: umywalka lub blat zdaje się unosić nad szafką. Efekt lekkości został dodatkowo wzmocniony przez zintegrowane oświetlenie LED umieszczone pod umywalką. Światło dla Olivera Schweizera jest niezwykle ważnym elementem – to ono wprowadza do wnętrza nastrój. Wyrazem tego poglądu są zaprojektowane dla Villeroy & Boch podświetlane szafki My View 14 oraz lustra More to See 14, które posiadają możliwość regulacji jasności i barwy światła – od ciepłej do zimnej bieli. W pierwszej odsłonie cyklu Bathroom Poetry Villeroy & Boch inspirował do poszukiwania stylu wraz z postaciami ze świata mody: hołdującym klasyce duetem Kaviar Gauche, ceniącym nowoczesne formy Kilianem Kernerem oraz wielbicielką natury Tatianą Patitz. Tegoroczną kampanię zainaugurowała projektantka Gesa Hansen, która dla Villeroy & Boch zaprojektowała kolorowe umywalki Artis. Kolejna odsłona należała do holenderskiego duetu: Chrisa Hegemana i Johana de Groota, twórców m.in. wanny Loop&Friends. Ostatnim bohaterem tegorocznej edycji jest niemiecki projektant Oliver Schweizer.
Villeroy & Boch jest jedną z wiodących marek premium na świecie w segmencie wyposażenia wnętrz. Rodzinna firma, która została założona w 1748 roku z siedzibą główną w miejscowości Mettlach w południowych Niemczech, stawia na innowacyjność, tradycję i wyjątkowy styl. Asortyment produktów podzielony jest na dwa działy: Łazienka i Wellness oraz Zastawa Stołowa. Firma jest dziś obecna na rynkach w 125 krajach.
Źródło: Villeroy & Boch
Do listopada, przy zakupie dowolnego modelu zlewozmywaka granitowego lub ceramicznego Franke w komplecie z baterią kuchenną w prezencie otrzymasz zestaw 3 noży Victorinox.
Okap blatowy Franke Mythos to połączenie kreatywnego myślenia i odwagi w przełamywaniu konwencji, które stoją za szwajcarską marką, oferującą innowacyjne urządzenia kuchenne, które są również znakiem rozpoznawczym projektanta przestrzeni oraz przedmiotów – Marca Thorpe.
Patrząc się na czarną, szklaną powierzchnię urządzeń Franke Mythos, osadzonych w kuchennym blacie trudno w pierwszej chwili określić ich funkcję. Do płyt indukcyjnych zdążyliśmy się już na dobre przyzwyczaić, ale okapy montowane na równi z płytą są absolutnym przebojem ostatnich miesięcy. To idealny zestaw dla niewielkich kuchni lub przestrzeni, zaplanowanych bez górnych szafek, dla stref gotowania estetycznych i praktycznych.
Christian Lacroix kolejny raz przekazał światu swoją wyjątkową wrażliwość, zmysł artystyczny i filozofię życia. Tym razem zrobił to projektując pełne osobistych przemyśleń i wspomnień wykładziny dywanowe dla duńskiej marki EGE.
Cicha praca przy skutecznym pochłanianiu oparów i luksusowym wzornictwie to cechy wyróżniające wyciągi kuchenne belgijskiej marki Novy, z którymi gotowanie może być komfortowe i relaksujące.
Inspirowane przeszłością wzory Amtico Decor opierają się na oryginalnych projektach rodem z XIX wieku. 6 wzorów daje nam możliwość wprowadzenia ducha tego okresu do domów i pogodzenia go z praktycznymi wymogami naszych czasów. Pomimo historycznego rodowodu kolekcja świetnie sprawdzi się zarówno w zabytkowych, jak i nowoczesnych wnętrzach. Dzięki zestawieniu klasycznych oraz nowoczesnych gam kolorystycznych z dawnymi wzorami otrzymano kolekcję uniwersalną, która przypadnie również do gustu wielbicielom motywów etnicznych, czy eklektycznych aranżacji w stylu vintage. Ekskluzywna propozycja od Amtico jest już dostępna u wyłącznego dystrybutora marki na polskim rynku – Carpet Studio.
Aranżacje przestrzeni komercyjnych – inspiracje dla architektów i projektantów. Przeglądaj bezpłatnie najnowsze wydania „Architektury od wnętrza” o tematyce biurowej i hotelowej.
Odpowiednia aranżacja biura sprzyja efektywnej pracy i dobrej atmosferze. To tu przygotowujemy projekty, spotykamy się z klientami i nawiązujemy relacje ze współpracownikami. Wybór funkcjonalnych i estetycznych mebli podkreśli indywidualny charakter przestrzeni biurowej.